קיבוץ ניר נחל האסי : חומה ומגדל נחל ונדל ן קיבוץ ניר דוד בונה עשרות וילות על שפת האסי Xnet / נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו.

קיבוץ ניר נחל האסי : חומ×" ומ×'×"ל נחל ונ×"ל ן קי×'וץ ניר ×"ו×" ×'ונ×" עשרות וילות על שפת ×"אסי Xnet / נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו.. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. מדובר ביישוב כפרי וקסום, אשר במרכזו זורם נחל עמל הפסטוראלי.

המלחמה על נחל האסי נמשכת: קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. בתקופת הקיץ והחופש הגדול מגיעים למקום השם העברי ניתן לו בין השאר עקב זרימתו הצמודה לקיבוץ ניר דוד, שהיה ישוב החומה והמגדל הראשון שהוקם בארץ. להפרש הגדול בסכומים המוקדשים לחינוך ישנו הסבר. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

×
×"וש×'×" ×"סכמ×" רצוע×" מ×"נחל ×'קי×'וץ ניר ×"ו×" תיפתח לק×"ל ×"רח×' from ynet-images1.yit.co.il
העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום:

עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ.

המלחמה על נחל האסי נמשכת: מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. לאחר שאתמול הצליחו להגיע להסכמות עם קיבוץ ניר דוד לפתיחת נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. האסי זורם בניר דוד ויוצא מהקיבוץ. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה, תיצור תיקון הרבה יותר משמעותי מפתיחת השערים.

לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. המלחמה על נחל האסי נמשכת: המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ.

×
×"ם מרוויחים מיליונים מצימרים על ×"נחל אנחנו רק רוצים לט×'ול ×'ו Markerweek Themarker from img.haarets.co.il
בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

המאבק לשחרור נחל האסי מידי קיבוץ ניר דוד שגידר אותו הוא מאבק לצדק חלוקתי ושוויון בפני החוק.

כל המידע על נחל הקיבוצים. יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן חגג בחג החנוכה האחרון 80 שנה לעלייתו על הקרקע. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ.

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו. המלחמה על נחל האסי נמשכת: מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. קיבוץ ניר דוד הינו אחד הקיבוצים המקסימים והיפים ביותר בעמק המעיינות. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות.

×
×"מא×'ק על ×"אסי ×"מצ×' מסוכן יש למצוא איזון כאן from kanstatic.azureedge.net
יכבדו תושבי בית שאן שנפשם חשקה בכך ויפתחו את האסי ביוצאו מהקיבוץ כשם שעשו הקיבוצניקים ויתרצצו שם להנאתם. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ.

נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן.

קיבוץ ניר דוד, אשר ידוע גם בשם תל עמל, היה אחד היישובים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת מבצע חומה ומגדל. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר. להפרש הגדול בסכומים המוקדשים לחינוך ישנו הסבר. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה. פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור.

במתחם 50 בקתות עץ יפיפיות הפזורות בין מדשאות ועצים נחל האסי. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook